رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه

سپیده توسط سپیده
آوریل 19, 2022
در اقتصادی
0
کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه
405
SHARES
2.4k
VIEWS
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

این کارگاه آموزشی با حضور مدیران ارشد و در جهت اهداف بلند مدت شرکت پتروشیمی پردیس و برای ارتقای سطح علمی و عملی مدیران در کلاس جهانی باتدریس دکتر مازیارمیر  طی دو جلسه برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری رسانه جو :  بار دیگر مرد نخبه ایران، دکترمازیار میر اقدام به برگزاری کارگاه پیشرفته شیوه های متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی و غیر کلامی برای مدیران پتروشیمی پردیس عسلویه کرد.

این کارگاه توسط دکتر مازیار میر در تاریخ 29و۳۰ فروردین 1401 برگزار شد.

از جمله سرفصلهای این کارگاه آموزشی عبارتند از: اصول و مفاهیم پایه پیرامون متقاعدسازی، رفرنس های علمی و عمل، نمایش انیمیشن های برتر جهان، اصل بنیادی و مهم در متقاعد سازی پیشرفته، نمایش فیلمهای هالیودی و مشهور کلاس اسکار جهان، اصول متقاعد سازی حرفه ای ارسطویی، علم و هنر متقاعد سازی از دریچهای نوین،  22 قانون مهم و غیر قابل شکست در متقاعد سازی، روانشناسی متقاعد سازی، متقاعد سازی بر پایه چهره شناسی و شخصیت شناسی، 22 تکنیک کاربردی اقناع در تبلیغات و آگهی ها ، متقاعد سازی پیشرفته به روش سلسله مراتبی و انگیزشی پروفسور مونرو از جمله سرفصل‌های این کارگاه با شکوه بود.

اهداف این کارگاه آموزشی عبارتند از ؛ درک و فهم بیشتر پیرامون مقابله ها و اقناع و رویه های متقاعدسازی، متقاعد نمودن  کارکنان و سرپرستان و مدیران ارشد پتروشیمی پردیس، تحلیل و بررسی شیوه های متقاعد سازی افراد گوناگون، مفاهیم پایه و اختصاصی در متقاعد سازی،ف فلسفه متقاعد سازی و تسلط بر ابعاد متقاعد سازی، رویکرد متقاعد سازی برای اجتناب از استرس و اضطراب و مناقشات و رویاروی در تعارضات درون سازمانی و برون سازمانی ، برای رسیدن به استادی در مذاکره و شیوهای دفاع در حل مسائل و در نهایت ایجاد سبک شخصی و منحصر بفرد،استراتژیک که برگزار گردید.

برچسب ها: دکترمازیار میرشرکت پتروشیمی پردیس
نوشته قبلی

ضرورت استفاده از دنیای پرسود رمزارز

نوشته‌ی بعدی

مراسم گلریزان وضیافت افطاری برای بچه های کار و نیازمندان

نوشته‌ی بعدی
مراسم گلریزان وضیافت افطاری برای بچه های کار و نیازمندان

مراسم گلریزان وضیافت افطاری برای بچه های کار و نیازمندان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک ها: | پوتیتوز | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | سالاراستیل | کیمیا | تنزیرانداز | کلاکو | پرنیانکورپ | کفشداری | نیوکلاک | کامواباف | بریشان | زیراندازکده | فهامحوله | لدرایران | قرقاولی | باتلپلاستیک | قنادیو | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
  • درباره ما
  • تماس با ما
دنبال کنید:

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.