رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اثرات شفافیت های مالی و اقتصادی در تقویت همکاری و هم افزایی های بین المللی

سپیده توسط سپیده
سپتامبر 11, 2022
در گوناگون
0
اثرات شفافیت های مالی و اقتصادی در تقویت همکاری و هم افزایی های بین المللی
402
SHARES
2.4k
VIEWS
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مصطفی کلهرزاده مدیرعامل شرکت تولیدی بازرگانی سنا صنعت گروس شفافیت اساس هم افزایی

به گزارش پایگاه خبری رسانه جو : اثرات شفافیت های مالی و اقتصادی در تقویت همکاری و هم افزایی های بین المللی
همانگونه که میدانیم عصر کنونی که در آن همه ما زندگی میکنیم ، عصر زندگی هوشمندانه است. زندگی که بیش از هر زمان دیگربه کنار هم بودن و هم افزایی وابسته شده است چرا که فرد گرایی های تندروانه جهان کارا به انزوایی سخت خواهد کشاند

بنابراین بليد برای برون رفت از این حائل پر خطر، بیشتر از هر زمان دیگری کنار هم بودن را سرلوحه فعالیتهای روزانه ، اجتماعی، تجاری و فرهنگی خود نماییم.

حلقه های مفقود و راهبردی در عصر کنونی را شاید بتوان به دو بخش و سرفصل مشخص تقسیم نمود:

1- شفافیت 2- هم افزایی
که این دو امر مهم را در بخش همکاری های بازرگانی بین المللی شاید بتوان با یک سپری از قوانین و تفاهم نامه ها تا حدودی پیاده سازی نمود. اما اگر در پی پایداری سود و کاهش هزینه های اجتماعی باشیم باید چاره ای بیابيم.

تسهیل تجارت شامل اقدامات در دو حوزه اصلی می باشد که به شرکت ها امکان تجارت بین الملل را میدهد.

الزامات سه گانه در امر تسهیل تجارت که همان زیر ساختهای فیزیکی مانند بنادر و حمل و نقل – فرایندهای اداری ، گمرکی ، تعرفه ها- استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای هماهنگ سازی- استاندارد سازی رویه ها تجاری می باشد که تمامی آنها بدون ابزارهای شفاف سازی و پاسخگویی در حیطه عملکردی خود دچار مشکل خواهند گردید.

توجه صرف به رویکرد سود و زیانی که شرکا را در یک برزخ عملکردی قرار خواهد داد چرا که به هنگام تعرض در منافع ، سمت قدرتمند این بازی نتیجه را به نفع خود تغییر خواهد داد و این مهم باید با دیدگاه هزینه-اثر بخشی ترکیب گردد . به نحوی که پیامد محوری جایگزین نتیجه محوری و سود محوری گردد.

توسعه شفافیت با استفاده از ابزار های نوین و رویکرد های انسان گرایانه میتواند در بلند مدت نیز شرکت ها و افراد را به سمت هم افزایی اثر بخش هدایت نمایند.

برچسب ها: شرکت تولیدی بازرگانی سنا صنعت گروسمصطفی کلهرزاده
نوشته قبلی

جنبش بحرینی جلوگیری رژیم آل خلیفه از پیاده‌روی اربعین را محکوم کرد

نوشته‌ی بعدی

«رواق» اپلیکیشنی کاربردی برای اربعینی ها

نوشته‌ی بعدی
«رواق» اپلیکیشنی کاربردی برای اربعینی ها

«رواق» اپلیکیشنی کاربردی برای اربعینی ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک ها: | پوتیتوز | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | سالاراستیل | کیمیا | تنزیرانداز | کلاکو | پرنیانکورپ | کفشداری | نیوکلاک | کامواباف | بریشان | زیراندازکده | فهامحوله | لدرایران | قرقاولی | باتلپلاستیک | قنادیو | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
  • درباره ما
  • تماس با ما
دنبال کنید:

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • هنری
  • اقتصادی
  • صنعت
  • سیاسی
  • مد و زیبایی

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.