رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست(+فیلم)

رسانه جو توسط رسانه جو
23 خرداد 1402
در اقتصادی
0
بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست(+فیلم)
399
اشتراک گذاری‌ها
2.3k
بازدید
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به بیان ویژگی‌هایی یک شرکت بیمه‌ موفق پرداخت.

به گزارش رسانه جو به نقل از پول نیوز، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه در در پاسخ به چرایی رشد حق بیمه‌ها گفت: رشد بیمه مخصوصاً در سال‌های اخیر؛ هم فرهنگ بیمه بالاتر رفته مردم قبلاً فقط بیمه قانونی و اجباری ثالث را می‌شناختند و به مرور زمان با بیمه‌های درمان آشنایی آن‌ها بیشتر شد و سازمان‌های مختلف بیمه‌ای مسئولیت مهندسیدر سطوح مختلف مخصوصاً با حوادث طبیعی که در سال‌های اخیر مثل آتش سوزی‌ها، سیل و زلزله مردم تلنگر‌هایی خوردند که نیاز بیمه دارند. این موضوع تاثیر داشت امارشدی که به نظرم در این یکی دوسال اخیر بیشتر نمود داشتبا توجه به افزایش سرمایه‌ها خیلی از افراد سرمایه خود را به روز کردند. متناسب با به‌روز سدن سرمایه‌ها حق بیمه‌ها هم رشد کردند. یعنی قبلاً یک ۵۰ میلیاردی را بیمه می‌کردند الان موجودی آن انبار، ساختمان‌هایی که یک بیمه گذار دارد. مطمئنان وقتی سرمایه‌های برپه روز شد تاثیردارد در حق بیمه‌ها.

یکجا مثل بیمه‌های زندگی در رشته‌هایی مثل آتیش سوزی، باربری و مثل این‌ها فرهنگ، تبلیغات و.. موثر بود. همه این‌ها دست به دست هم داد که پرتفو بیمه‌ای در کل صنعت رشد کند. از طرفی هزینه‌های بالای رشته درمان؛ اگر با حق بیمه‌های سابق می‌خواستند ادامه بدهند مطمئناً بیمه‌گر‌ها توانایی پاسخکویی به تعهدات خودشان را نداشتند باید این حق بیمه‌ها افزایش پیدا می‌کرد که رشد بزرگی در حق بیمه‌های درمان اتفاق افتادکه شرکت‌ها بتوانند جوابگوی تعهدات خود باشد همه این‌ها موثر بود در رشد صنعت بیمه.

همچنین ایشان درباره ویژگی‌های یک شرکت بیمه موفق خاطر نشان کرد: حالا اینکه هر شرکت بیمه چه پرتفویی و آن رشد در چه رشته‌هایی باشد آن هم مهم است. در مجموع این صنعت رشد خوبی را داشت. ما در بیمه کوثر سعیمان بر این بود تا ترکیب پرتفوی درمان ما از پنجاه و پنج درصد بالاتر نرود، چون پرتفو‌های بزرگی در رشته درمان می‌امد، اما چون اهداف خود را چیده بودیم قبول نکردیم، چون شاخص ما شاخص رشد فروش نیست. رشد فروش شاخص غلط اندازی است شرکت‌ها را به اشتباه می‌اندازد و ریسک‌های بزرگی را می‌گیرند.

شاخص‌های اصلی ما دو چیز است رضایت مشتریان و سودآوری. شرکتی سودآور می‌شود که خوب مدیریت رسک یکند و به نظر من رشد فروش به تنهایی متر خوبی نیست و باید رشد سودآوری یک شرکت بیمه را در نظر داشت. اکثر شرکت‌های بیمه شرکت‌های بازرگانی هستن که بیمه اختیاری می‌فروشند و بیمه پایه نیستند. بیمه‌های بازرگانی سهاداران عمده آن‌ها ایجادشان می‌کند به خاطر اینکه سودآور باشند، بیزینس هستند دیگر. شرکتی که بورسی شده سهامداران مختلف سهام آن شرکت را می‌خرند که در نهایت سودآور باشد.

دو جنبه داریم یک شرکت همه جنبه اجتماعی دارد هم اقتصادی و جمع اضداد است یعنی شما خوب بخواهید خدمت رسانی کنید باید از نظر اقتصادی هم قوی باشید. اگر جیب پر پولی ندشاته باشید با هزاران مراکز درمان شما طرف قرارداد دارید و باید آخر ماه پول پرداخت کنید. در سیل و زلزله باید توانایی پرداخت خسارت‌ها را داشته باشید؛ بنابراین شرکتی موفق است که همزمان این جمع اضداد را بتواند در کنار هم حفظ کند.

برچسب ها: آقادادیبیمهبیمه کوثربیمه مرکزیمدیرعامل شرکت بیمه کوثر
نوشته قبلی

بیمه دی در نمایشگاه فاینکس2023 (+فیلم)

نوشته‌ی بعدی

بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

نوشته‌ی بعدی
بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین ها

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

ارسال پیامک تبلیغاتی با اپراتور رسمی و تعرفه مناسب | خدمات هلدینگ ایرانیان

ارسال پیامک تبلیغاتی با اپراتور رسمی و تعرفه مناسب | خدمات هلدینگ ایرانیان

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • مقالات
تماس با ما:   09364218877

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.