رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

رسانه جو توسط رسانه جو
21 اردیبهشت 1402
در اجتماعی
0
بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور
399
اشتراک گذاری‌ها
2.3k
بازدید
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش خبری رسانه جو به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب ها: بیمه کوثردفاتر دیجیتالکوثر منمشتریان
نوشته قبلی

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

نوشته‌ی بعدی

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

نوشته‌ی بعدی
آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین ها

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

 تهران در وضعیت «قرمز» آلودگی هوا

ارسال پیامک تبلیغاتی با اپراتور رسمی و تعرفه مناسب | خدمات هلدینگ ایرانیان

ارسال پیامک تبلیغاتی با اپراتور رسمی و تعرفه مناسب | خدمات هلدینگ ایرانیان

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • مقالات
تماس با ما:   09364218877

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.