رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

رسانه جو توسط رسانه جو
می 11, 2023
در بهداشت و سلامت
0
بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور
399
اشتراک گذاری‌ها
2.3k
بازدید
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش خبری رسانه جو به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب ها: بیمه کوثردفاتر دیجیتالکوثر منمشتریان
نوشته قبلی

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

نوشته‌ی بعدی

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

نوشته‌ی بعدی
آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

آغوش باز منطقه آزاد انزلی بروی سرمایه گذار (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها
اقتصادی

شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها

توسط hadigorji
اکتبر 17, 2025
0

🐄 نقش شیلنگ‌های تخصصی در امنیت تغذیه دام‌ها چرا دامداری‌های حرفه‌ای به سراغ تجهیزات صنعتی استاندارد رفته‌اند؟ تغذیه و سلامت...

ادامه مطلبDetails
قلب تپندهٔ خطوط مونتاژ خودرو

قلب تپندهٔ خطوط مونتاژ خودرو

اکتبر 16, 2025
احمد کجوری دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد

احمد کجوری دبیرکل پلتفرم جهانی آقای بخش خصوصی معرفی شد

اکتبر 15, 2025
توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

اکتبر 10, 2025
چیدمان «به رسم ایران پرگهر»، تجربه زیست ایرانی مسلمان در آوردگاه فرهنگ جهانی غرب

چیدمان «به رسم ایران پرگهر»، تجربه زیست ایرانی مسلمان در آوردگاه فرهنگ جهانی غرب

اکتبر 8, 2025
  • درباره ما
  • تماس با ما
دنبال کنید:

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.