رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

رسانه جو توسط رسانه جو
18 شهریور 1402
در ویژه
0
مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران
399
اشتراک گذاری‌ها
2.3k
بازدید
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

به گزارش رسانه جو، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» می‌نامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش می‌باشد، «هماهنگ‌کننده» نام دارد


مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات ووجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهد بود

برچسب ها: آتکاشاکادمی توسعه کارآفرینی شبانیانبازاریابیبانک فرنچایز نشان سپاران بدون مرزسعید شبانیانفرنچایزکسب و کارمدیرعامل مرکز ملی نشان سپارانمرکز ملی نشان سپاران بدون مرزنشان سپاران
نوشته قبلی

نشان سپاری گزینه مناسب جهت رونق و توسعه اشتغال

نوشته‌ی بعدی

آتکاش (اکادمی توسعه کارآفرینی شبانیان) چه میکند؟

نوشته‌ی بعدی
آتکاش (اکادمی توسعه کارآفرینی شبانیان) چه میکند؟

آتکاش (اکادمی توسعه کارآفرینی شبانیان) چه میکند؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین ها

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

ابرنگ معاصر می‌شکفد: آذرنقش در گالری ژینوس

ابرنگ معاصر می‌شکفد: آذرنقش در گالری ژینوس

«ادعای خبرساز یک درمانگر: درمان فوری سرماخوردگی و کرونا با طب سنتی»

«ادعای خبرساز یک درمانگر: درمان فوری سرماخوردگی و کرونا با طب سنتی»

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

آیا فاجعه گرانی بنزنی دوباره تکرار می‌شود

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • علم و فناوری
  • ورزشی
  • مقالات
تماس با ما:   09364218877

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبای
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • حقوقی
  • ورزشی
  • مقالات

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.