رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رسانه جو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

رسانه جو توسط رسانه جو
می 10, 2023
در اقتصادی
0
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند
400
اشتراک گذاری‌ها
2.4k
بازدید
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش رسانه جو به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

نوشته قبلی

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

نوشته‌ی بعدی

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

نوشته‌ی بعدی
بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران
اجتماعی

تقدیر دکتر کجوری از بنیان‌گذار موزه تمبرهای طلا و نقره ایران

توسط hadigorji
نوامبر 1, 2025
0

بازدید دبیرکل انجمن مدیران ماندگار ایران از موزه تمبرهای طلا و نقره کشور   در روزی فرهنگی و پر‌افتخار، جناب...

ادامه مطلبDetails
شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

شهرام یزدانی سرپرست دانشگاه عدالت منصوب شد

اکتبر 29, 2025
نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید

نکو داشت آرایشگران با رونمایی از طرح های جدید

اکتبر 28, 2025
خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

اکتبر 28, 2025
کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B

کاهش هزینه‌های بازاریابی خارجی با اتصال به سامانه B2B

اکتبر 21, 2025
  • درباره ما
  • تماس با ما
دنبال کنید:

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • لایف استایل
  • ورزشی

تمامی حقوق برای پایگاه خبری رسانه جو محفوظ می باشد.